Fizjoterapia kręgosłupa

W Fizjo Instytucie pacjenci z bólem pleców stanowią największą grupę. Pracujemy z pacjentami po poważnych operacjach kręgosłupa (m.in. stabilizacja, mikrodisektomia) oraz z tymi, którzy walczą o to, aby do operacji nie dopuścić. Współpracujemy z doświadczonymi neurochirurgami i fizjoterapeutami. Im szybciej zaczniesz pracować nad swoim kręgosłupem tym łatwiej uzyskasz efekt. Nawet jednorazowy ból pleców powinien skłonić Cię do wizyty u fizjoterapeuty. Każdy ból ma swoją przyczynę.

Fizjoterapeuta wykonuje szereg testów diagnostycznych, żeby sprawdzić co jest przyczyną bólu pleców. Analizuje postawę ciała, mechanikę ruchu, sprawność pozostałych części ciała i twój tryb życia. Pomaga Ci odkryć jak w codziennym życiu można zapobiegać narastaniu dolegliwości z kręgosłupa. Terapia zwykle łączy miedzy innymi elementy terapii manualnej, masażu, techniki rozluźniania tkanek miękkich, techniki powięziowe, mobilizacje stawów, aktywizację mięśni, rozciąganie oraz trening kontroli motorycznej. Fizjoterapeuta pomoże Ci stworzyć program ćwiczeń domowych indywidualnie dobrany do Twoich potrzeb.

To co wyróżnia Fizjo Instytut od większości ośrodków rehabilitacji to fakt, że każdy pacjent otrzymuje minimum 45 min terapii indywidualnej na leżance i dodatkowo jeżeli jego stan tego wymaga w cenie wizyty pacjent może zostać na sali rehabilitacyjnej tak długo jak jest to konieczne (aby wykonać cały program ćwiczeń, trening na przyrządach lub terapię z wykorzystaniem maszyn). W praktyce wielu pacjentów spędza u nas ok 1,5 godziny płacąc stawkę pojedynczej wizyt.