Psycholog

Górska Marta mgr

Marta Górska
Psycholog zdrowia, psychoterapeuta, psychosomatyk. Specjalizuje się w pracy z osobami cierpiącymi na zaburzenia lękowe, depresyjne i dolegliwości psychosomatyczne.

Prowadzi psychoterapię indywidualną w nurcie poznawczo-behawioralnym koncentrując się przede wszystkim na leczeniu pacjentów cierpiących z powodu bólu przewlekłego. Ukończyła szkolenie w jednym z najlepszych polskich ośrodków – Centrum CBT (Cognitive Behavioral Therapy). Odbyła szkolenia pracy z pacjentem dialogiem motywującym organizowanym przez Centrum Dialogu Motywującego i Psychoterapii jak również szkolenie z zakresu pracy z osobami cierpiącymi psychicznie. Swoją wiedzę i 6- letnie doświadczenie zawodowe zdobywała przede wszystkim pracując w polskich placówkach leczenia i diagnozowania zaburzeń psychicznych. Aktualnie prócz pracy psychoterapeutycznej, mgr Górska jest również Wykładowcą na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie na którym prowadzi zajęcia dla Studentów studiów podyplomowych z zakresu psychologicznej diagnozy klinicznej.

Naukowo zajmuje się pacjentami cierpiącymi z powodu bólu przewlekłego. Prowadzi badania odnośnie zależności cech osobowości z odczuwaniem bólu chronicznego. Jest autorką programu redukcji dolegliwości bólowych metodami psychoterapeutycznymi.

Stawia na kompleksowość leczenia wskazując na silną zależność duszy i ciała. Jest zdania, że najlepiej wykonana operacja przez Chirurga może nie przynieść oczekiwanych efektów jeśli emocje wezmą górę i zablokują proces dalszej rehabilitacji. mgr Marta Górska uzupełnia zespół o wnikliwą obserwację Pacjenta. Wskazuje na komponenty psychologiczne, które powinny być wzmacniane w trakcie terapii. Prowadzi diagnostykę przedoperacyjną w celu zadbania o jakość życia pacjenta prowadząc stały nadzór nad stanem zdrowia psychicznego po operacji.

Oprócz diagnostyki pacjentów kwalifikuje pod kątem funkcjonowania poznawczego w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej polskich pilotów wojskowych i personel lotniczy do wykonywania lotów i dalszej pracy.